Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Never say goodbye. Because goodbye means going away. And going away means forgetting...

Δεν μου αρέσει αυτή η λέξη. "Αντίο". Μου θυμίζει κάτι κακό. Μου φέρνει στο μυαλό κάτι άσχημο.
Είναι που έχω συνδέσει το αντίο με την εγκατάλειψη...
Την μισώ αυτή τη λέξη. Και όταν πρέπει να κλείσω το ακουστικό,όταν μιλάω με τον Κωσταντίνο κλείνει λέγοντας 'αντίο'... Και εύχομαι να είχα κλείσει το ακουστικό 1 δευτερόλεπτο πριν το πει για να μην το ακούσω.
"αντίο"... Με πονάει αυτή η λέξη. Μόνο και μόνο να την ακούω. Με πονάει πολύ...


Δεν είμαι καλά σήμερα.
Τα νεύρα μου έχουν γίνει τσατάλια γαμώ.
Τρέμω απο τα νεύρα,ειλικρινά. Δεν αντέχεται αυτή η κατάσταση. Δεν μπορώ να κάτσω σε ησυχία. Εκνευρίζομαι με το παραμικρό.
Πριν έλιωσα ένα κουνούπι. Πετούσε και το χτύπισα τοσο δυνατά που κοκκίνισε το χέρι μου. Δεν μπορώ. Νυστάζω,πεινάω,κρυώνω,διψάω,βαριέμαι. Μου λείπει και έχω φρικάρει.
Ειλικρινά... Πρέπει να γυρίσει. Για το καλό μου. Για να μην σαλτάρω.
Δεν παίζει αυτό. Μίαμιση μέρα έχει περάσει γαμώ το κερατό μου και δεν μπορώ να μιλήσω καν απο τα νεύρα.
Όποιος μου μιλάει απλά τον αγριοκοιτάζω. Θέλω να σπάσω τα πάντα.
Γαμώ τα Καλάβρυτα όμως. Δεν την παλεύουν. Αύριο δε θα βγω. hah, άλλη όρεξη δεν είχα.
Δεν μπορώ άλλοοο! Τα νεύρα μου γαμώτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!
Ειλικρινά δε γίνεται,δεν παίζει αυτό!
Δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα.
Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό... Τι έχω κάνει? Γιατί?!
Δεν γίνεται αυτό,δεν υπάρχει. Σοβαρά. Αφού φοβάμαι οτι μου έχει λείψει τόσο που την Κυριακή θα κάνω καμία μαλακια =/
Anyway...Got to go γιατί έχω μάθημα.

Bye...
See you*

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα