Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Sunday, Bloody Sunday...

Αχ τι χάλια μέρα...
Τα παιδιά - Παναγιώτης, Volci, Ελένη, Απόστολος, Δάφνη, Ζαννής, Πάρης... Ναι, πολυκοσμία είχαμε πάλι - μόλις έφυγαν - τουλάχιστον περάσαμε καλά... -

Πονάει η κοιλιά μου...
Δεν βγήκα καθόλου σήμερα, ούτε καν για να δω τον ουρανό και να αναπνεύσω αέρα.
Κάθομαι όλη την μέρα είμαι μέσα και ακούω Muse... To Fury...
Κι εσύ μέσα είσαι, πριν λίγο μιλούσαμε στο τηλέφωνο...
Περαστικά... Να γίνεις γρήγορα καλά... Και να μην πονάς... Γιατί πονάω κι εγώ...

Και λοιπόν.... Το πρωί ξύπνησα, έβαλα να ακούσω λίγη μουσική απο το mp4 στο κομοδίνο δίπλα μου και μετά σηκώθηκα έβαλα ένα μπλουζάκι και ένα παντελόνι μιας άκυρης μάύρης φόρμας που βρήκα μπροστά μου για να μην κυκλοφορώ με τα εσώρουχα όπως χθες, γιατί σήμερα γύρισε ο αδερφός μου απο την τριήμερη και δεν θα ήταν και πολύ ευχάριστο να με βλέπει έτσι...
Έκανα μπάνιο, έκατσα στον υπολογιστή μου και έφαγα στο τραπέζι μαζί με τον Παναγιώτη... Καιρό είχαμε να το κάνουμε αυτό, να φάμε μαζί το πρωί. Μετά μιλήσαμε στο τηλέφωνο με εσένα, διάβασα, έφαγα σνίτσελ της γιαγιάς και είδαμε μια ταινία με τον αδερφό μου και μετα είδαμε Friends και Big Bang Theory.
Καλά πέρασα σε γενικές γραμμές... Απλώς μου έλειψες.
Α! Ήρθε η πίτσα. Πάω να φάω και σε μισή ώρα, i will be back =)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα