Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Καλημερα

Σήμερα πραγματικά η καλημέρα που μου είπες στο τηλέφωνο έπιασε τόπο.
Η μέρα είναι τέλεια.
Ξύπνησα τέλεια ακούγοντας την φωνή σου
και μυρίζοντας το άρωμά σου απο την ζακέτα που δεν σου έχω δώσει ακόμη πίσω - και ούτε σκοπεύω εάν δεν την ζητήσεις ^^ -
Σ΄αγαπώ.
Και δεν θέλω να πρέπει να σε χάσω για να το καταλάβω.

Γενικώς δεν θέλω να πρέπει να σε χάσω.
Σ΄αγαπώ όπως αγαπάει
ο Sheldon τα comics !
Και ακόμη περισσότερο γιατί εσύ δεν είσαι ένα
απλό κομμάτι χαρτί, είσαι ό,τι πιο σημαντικό υπάρχει για εμένα ("Φυσιολογικό" xD)
Σ΄αγαπώ γιατί εσύ με κάνεις να σ΄αγαπώ.
Γιατί μόνο όταν ακούω την
φωνή σου όλα ειναι εντάξει.
Γιατί μόνο η σκέψη οτί υπάρχεις και
είσαι δίπλα μου, είναι το νοήμα της ζωής μου.
Δεν έχω καταλάβει αν
με πιστεύεις ή αν όχι...
Πάντως ό,τι σου έχω πει μέχρι τώρα ήταν
αλήθεια.
Ίσχυαν όλα.
Κι ακόμη ισχύουν και θα ισχύουν για πάντα.

Γιατί εσύ το είχες πει, πως η αγάπη δεν χάνεται...
Η δική μου δεν θα
χαθεί.
Ό,τι κι αν μου συμβεί, ή ό,τι κι αν μου κάνεις η αγάπη θα ζει
για πάντα.
Και αυτή τη φορά το εννοώ.


And you never said
That you meant to save someone
Somebody just like me
And you never told me
That you wanted to love someone
Somebody just like me
....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα