Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

No matter what I do,I can't make you feel better...


Μου έχει κολλήσει το Save You από Simple Plan. Ωραίο κομμάτι. Το άκουγα πέρσυ με το volci και την Ελένη όταν πηγαίναμε για ψώνια το Σάββατο το πρωί.

Ξέρεις,από πέρσυ έχουν αλλάξει πολλά,πάρα πολλά. Ασήμαντα & σημαντικά. Βασικά δεν είναι όλα καλά,αλλά τα περισσότερα είναι. Κατ΄αρχήν πέρσυ δεν μπορούσα να σκεφτώ ούτε κατα διάνοια οτί θα μπορούσα ποτέ να είμαι με κάποιον σαν τον Κωνσταντίνο... Ούτε καν. Κάτι άλλο είναι οτί τα ξαναβρήκα με τον Παναγιώτη =) 1 ολόκληρος χρόνος χωρίς το γέλιο του... Ahh,i missed you!!! Anyways. Εκτός των άλλων πέρασα λίγο χρόνο με την πιο "cool" - πιο απαίσια - παρέα της Σύρου... Αν και με κατέστρεψαν. Και τσακ... Ο Κωνσταντίνος. Το πιο φωτεινό κομμάτι της ζωής μου και το πιο σκοτέινό ταυτόχρονα... Δεν έχω αποφασίσει ακόμη... Πάντως ό,τι από τα 2 κι αν είναι, είναι σίγουρα το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου. Με έσωσε,το ξέρεις;

Τέλος πάντων... Χτύπησε το κουδούνι.
Αντίο.
Μ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα